Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Namus kavramı ile ilgili sebepler, cinayet davalarında tek bir gün bile ceza indirimi sağlamaya devam ettiği sürece, "bir de adamın tarafından bakmak lazım" diyen şuursuzlar çıkacaktır.

Bu tip durumlarda suçu günahı tek bir adamın üstüne yükleyerek de toplumu değiştirmek mümkün değil elbette. Adama hak verenler de suç ortağı. Bu adamı bu zihniyetle yetiştiren ebeveynleri de suç ortağı. Eski dönemlerden beridir insanların çocuklarına kadınları korumayı öğretmeye çalışmasından çıkışlı, sonra da amacından saparak süregelmiş sapkın bir zihniyetin eseri. Halbuki kadın korunmaya muhtaç bir varlık değil. Erkekler kadınları korumaya çalışmak yerine, sadece zarar vermemeyi öğrenseler, kadınların korumalarını gerektirecek bir tehdit unsuru kalmayacak ortada.
Bu seviyeye ne zaman geliriz bilmiyorum..