Milletimizin tepkisi tam olarak bu. Kötülük hiç bitmeyecek elbet ama insan olarak orada bu tür resim video çekip paylaşayim demek yerine müdahale etmek gerekir. Bunu yapanlar da en az o katil kadar suçludur benim gözümde.