EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bıraksam belki öldürmezdi ama öldürme ihtimali %1'de olsa yine gerekeni yapmak gerekiyor.
Aciz herifler.
Ama gerçekten öldürme teşebbüsünde bulunup bize de zarar verirdi. Jandarma karakoluna ertesi gün gidip durumu izah edince 3-5 eri çağırdı nöbetçi diye onları azarladı gönderdi. Başlarında nöbetçi Subay / Astsubay ya da Uzman olmadan o adamlar nasıl çıkıp gelsin değil mi? Ben öyle diyince de daha gelmemiş o gelsin ona da gerekeni yapacam dedi. Halbuki sabah gittim. Geceden nöbetçi subay sabah çıkar gider abi çocuk mu kandırıyorsun yani oradaki 3-5 askerime azar attığı ile kaldı çokta uzatamadım orada çıkışta arkadaşlara durumun onlarla ilgisinin olmadığını bildiğimi söyledim o da abi biz alıştık dedi.

İyice yobazlaştık.
Hocam işleyiş gerçekten çok kötü bir durumda. Polisimiz askerimiz keşke olaylara zamanında müdahale edebilse. Bunu söylerken ani gelişen olayların dışında olarak söylüyorum. Yani mesela x yerinde bi olay var ve ihbarda bulunulmuşsa, polisin oraya anında damlaması gerekiyor. Sonuçta bölge bölge gezen devriye ekipleri var. İnanır mısın geçen gün mahallede polise kabadayılık yapan 6-7 serseri, daha sonrasında mukavemet gösterdi. Polisin bi anonsuna ben diyim 10 tane ekip arabası, sen de 20 tane ekip arabası 5 dakika geçmeden olay yerine geldi. Keşke tüm olaylarda bu hassasiyet gösterilse.