Olayların kapanmasını beklemişlerdir diyicem de onlar jandarma değildi.
Hocam bıraksam belki öldürmezdi ama öldürme ihtimali %1'de olsa yine gerekeni yapmak gerekiyor.
Aciz herifler.
Ama gerçekten öldürme teşebbüsünde bulunup bize de zarar verirdi. Jandarma karakoluna ertesi gün gidip durumu izah edince 3-5 eri çağırdı nöbetçi diye onları azarladı gönderdi. Başlarında nöbetçi Subay / Astsubay ya da Uzman olmadan o adamlar nasıl çıkıp gelsin değil mi? Ben öyle diyince de daha gelmemiş o gelsin ona da gerekeni yapacam dedi. Halbuki sabah gittim. Geceden nöbetçi subay sabah çıkar gider abi çocuk mu kandırıyorsun yani oradaki 3-5 askerime azar attığı ile kaldı çokta uzatamadım orada çıkışta arkadaşlara durumun onlarla ilgisinin olmadığını bildiğimi söyledim o da abi biz alıştık dedi.
İyice yobazlaştık.