EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi keresinde gözümün önünde kendi akrabam kavga etti karısı ile ilk başta ayırdık filan sonra baktım öldüreceğim filan demeye başladı eve filan saldırmaya başladı hemen ahırın orada bulunan odunla patlattım 2-3 tane o da bana vurdu. Ben ona o bana derken kadının sahipsiz olmadığını göstermiş olduk bence. Şuan kavga sorunları filan yok. Kadında düzeldi dedi. Benimle konuşmuyor filan ama olsun, orada bıraksak hiç yoktan 1 tokat atsa içim el vermez. Benim babam, anama tek fiske vurmadan 50 yılını tamamlayacak onunla. Her kavgada araya 1-2 kişi girse 2-3 ona sallasa gerekirse ağzını yüzünü kırsa ortalık böyle olmaz arkadaşlar. Azdan az, çoktan çok gider. Ama birileri mutlaka vazgeçer. O gece jandarma çağırdık mesela ( gece 12 ve ilçedeyiz ) gelmedi.
Olayların kapanmasını beklemişlerdir diyicem de onlar jandarma değildi.