Bi keresinde gözümün önünde kendi akrabam kavga etti karısı ile ilk başta ayırdık filan sonra baktım öldüreceğim filan demeye başladı eve filan saldırmaya başladı hemen ahırın orada bulunan odunla patlattım 2-3 tane o da bana vurdu. Ben ona o bana derken kadının sahipsiz olmadığını göstermiş olduk bence. Şuan kavga sorunları filan yok. Kadında düzeldi dedi. Benimle konuşmuyor filan ama olsun, orada bıraksak hiç yoktan 1 tokat atsa içim el vermez. Benim babam, anama tek fiske vurmadan 50 yılını tamamlayacak onunla. Her kavgada araya 1-2 kişi girse 2-3 ona sallasa gerekirse ağzını yüzünü kırsa ortalık böyle olmaz arkadaşlar. Azdan az, çoktan çok gider. Ama birileri mutlaka vazgeçer. O gece jandarma çağırdık mesela ( gece 12 ve ilçedeyiz ) gelmedi.