Merhaba.

Çok derin bir konu. Ben çayım eşliğinde bu yazıyı yazarken, dünyanın bir çok yerinde kötülük tüm gücü ve iştahıyla keyif sürüyor. Kim bilir kimler kimlere ne kötülükler yapıyor.
Üstelik her gün, her saniye, her an. Bunların çok büyük br kısmından kimsenin haberi olmayacak mesala.

Benim gibi bir çok ebeveyn küçük çocuklarını korumak için haber izletmiyor.Böyle bir dünya da yaşıyoruz varın siz düşünün.

Ne zaman iyi insanlar bir araya gelir ve kötülüğe savaş açarsa belki o zaman yaşam gerçek anlamına kavuşur.