Merhaba arkadaşlar, bugün vahşice öldürülen Emine Bulut'un videolarını dün gece 01.00 civarlarında yanlışlıkla twitter'daki gündem başlıklarını merak edip bakarken video açıklamasını okumadan izlemiş bulundum. Oradaki kızının feryadı ve kadının "ölmek istemiyorum" deyişini hafızamdan silemiyorum. 21 yaşındayım, benden 4 yaş küçükken katledilen Münevver Karabulut'u hatırlıyorum. Bütün bunlar beni huzursuz ediyor. Biz bunları buraya yazarken, lanetlerken bütün bunlar olup biterken biz ne yapyoruz diyorum kendi kendime. Bunları benim kadar ya da benim gibi düşünenler var mı hiç? Normal hayatına devam edemeyenler? Mesela herkes 1 twit atarak 1 fotoğraf paylaşarak her şeyin hallolduğunu düşünüyor. Tekrardan aynı hayatlara devam ediliyor. Yoksa şey mi bunun tam anlamı "ateş düştüğü yeri yakar", "hayat devam ediyor dostum herkesin ekmek kaygısı var" gerçekten insanlığın bu kadar acelesi mi var?