sasaleyte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen senin hesap açıldığında ban yemiş zaten.Ben shadow konusunun %90 açılışla ilgili olduğunu düşünüyorum.

Mesela 2 gün önce 6-7 hesabım ban yedi ben muhtemelen ip ile ilgili olduğunu düşünüyorum

ip değişse bile ilk 3 blok aynı kalıyor.

xxx.xxx.xx.76
xxx.xxx.xx.55

Gibi ip değiştiriyoruz ama aslında aynı ip bloğu, tarayıcı, işletim sistemi vs bunlar da eşleşince hesaplar ban yiyor.
shadow banın hesap açılış ile çok fazla etkili olacagını sanmam etki olur ama cok degil 1 ay sonra shadow yıyende var