Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yıllarca 1 sene içinde 10 fazla dost kazık yiyip en güvendiğim abin kazık ye ve sonra sevdiğin kız bırakıp gitsin seni 1 sene konuşmamak istesin ben kız için çok şey düşündüm oda gitti iyice bunaldım
Sayılı gün çabuk geçer 😂 1 sene konuşmamak istediyse iyi sabır çek 1 sene fazla değil.

Yahu hocam yeter ama artık. İsabetli bille sallayamıyorsun. Forumda off-topic kategorisi olması orayı işgal edebileceğiniz anlamına gelmiyor. Vallaha herkes bıktı yeter.