Hocam günlük 14 saat fazla çalışıyorum her şey yapıyorum bende kafa dağıtmak istiyorum olmuyor
Keşke herşey düzelse kaldırırım avatarı
Avatar kalsın her şeyi kaldır

bak yukarda Alper hocanın dediklerine sonuna kadar katılıyorum. Herkesle samimi olabilirsin ama kimseyi minnet duyacak kadar yakın tutma kendine çünkü gerek yok