Merhaba hocam, bende Iphone 6S 64 Gb var. Telefonu alalı 3 yıl olacak bikaç ay sonra. Camında, ekrana gelmeyen sağ üst kısımda çatlak var. Ekrana en ufak bir zararı yok, 2 yıldır böyle kullanıyorum. pil seviyesi %74'te. Düşünürseniz görüşebiliriz.