Standart zarf başına şöyle bir ödeme çıkıyor: 11 tl (vergi vs. diyoruz da değil, görüldü parası şudur budur. Vergi gelse ekstra onu da ödersiniz)

Lanet olası 5-6 parça birşey kaldı gelse de son son bayılsak ödemeyi. Zarf başına 11 lira ödüyoruz, bilsek almazdık.
Ekonomiyi bunlarla ayakta tutmaya çalışsınlar bakalım, sonunda bir sebep bulurlar patlak verince, şu yaptı bu yaptı diye.