Selamlar,
Bir tanıdığım AliExpress üzerinden bir kaç parça ufak ürün (ucuz koleksyonluk ürünler elektronik değil) getirmek istiyor fakat bildiğiniz gibi artık fiyatı ne olursa olsun tüm ürünlerden vergi alınıyor. Vergileri alırken neye göre aldıklarını bilemiyoruz. Ürün başına mı? Ürünün türüne göre mi? Faturaya göre mi bilemiyoruz. AliExpressten düzenli olarak ürün getirten arkadaşlar bu vergi konusunda en uygun şekilde halletmemize yardımcı olabilirler mi acaba? Veya ürün getirirken izlediği yolu anlatabilirse çok mutlu olurum. Teşekkür ederim.