sigorta primini ödüyorlar mı?
nasil geçiniyorsun hocam allah yardım etsin aylık 1500 tl gerçek manada az bir ücret.
koyde yasıyorum kıra odemıyorum ama parada yetmyor tabı evlı deılım evlenmeyıde dusunmuyrum 28 olsamda herkes paracı olmus parası olanla mutlu olmayanlar parası olmayanla zaten mutlu olamaz neyse
Yok tabiki. Ne arar Türkiye'de yazılımcı. Sektörde çalışan binlerce insan stackoverflow'dan kopyalayıp github'dan araklayıp iş yapıyoruz bizler. Eğer yazılımcıyı denetiminiz altına alamıyorsanız proje bazlı anlaşmanızı önerebilirim. Ön ödemesini verip başlatırsınız. İş bitmedende kuruş koklatmazsınız olur biter. Hastalık olur ölüm olur süre konusunda insiyatif gösterebilirsiniz. Ancak tanımadığınız etmediğiniz kişiye kaç saat çalıştığını sen not et ben ona göre para ödeyeyim derseniz zaten bu durumu yaşamama ihtimaliniz milyonda 2 falan olur. Bu da böyle ön yargılara sahip olmanıza sebep olur.






bana kodlama oğretırmıydın hocam