Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu nereye ekleyeceğim hocam eklenti yerine kod ile olsa daha güzel olur.teşekkürler
Merhabalar, spesifik bir şey söylemem çok zor. Menünün kodlarını bunun içerisine almalısınız.