Olayı anlamadım şimdi. Eskiden hiç bir şey satın almadan kutu düşmüyor muydu? Boşuna mı izledik onca zaman

Gerçi hobi amaçlı yine izliyoruz ama güzel bir silah fena olmazdı
yok hocam önceden düşüyordu son 2 turnuvadır bunu bilete dönüştürdüler yani bilet almayan düşüremiyor. Şimdi de bilet alsan dahi şansın az. Yine bir yenilik getirmişler Token almak zorundasın düşürmek için. Tabii ben şanslıyım düşürürüm diyorsan yine de düşürme şansın var ama zor.
Adamlara desenki Half Life 3 çıkarın, çıkartmazlar ama CS:GO'ya böyle abidik gubidik şeyler getirirler onca hile varken.
Token aldıktan sonra maçı tokenleri kullanmak için;
Hediye kutusu resminin üzerine tıklayın ardından;
hayırlı olsun hatıra kutunuz burada
Ben token alınca kesin düştüğünü biliyordum ama bunu bizim seçtiğimizi bilmiyordum. Yabancı forumlara bakarken gördüm denedim. Konuyu okuyanlar token aldıktan sonra yapamazsa resimdekileri takip etsin
Bunun haricinde sadece erişim bileti alanlar malesef izlemekten başka bir şey yapamazlar