Normalde bilgisayarım açılırken fanlar yavaş döner sonra hızlanır kısa bip sesi gelir açılırdı dün normal kapattıgım bilgisayarım bu gün açılmıyor tuşa bastığımda fanlar sabit hızda dönüyor hızlarında hiçbir değişiklik olmuyor uyarı sesi falan da gelmiyor ramleri çıkarıp taktım ekran kartını vs hepsini denedim bir değişiklik olmadı
Bu sorunu yaşayan çözümünü bilen var mı
Benim anakarta overclock çekince aynı şeyi yapıyor fanlar dönerken fişi çekip power tuşuna basıyorum içinde kalan elektriği alıyorum. Sonra tekrar çalıştırınca çalışıyor. Eğer hiç açılmazsa bios sıfırlama yapıyorum clr cmos ile düzeliyor.