Bundan 1 ay önce ben adseseye 2 site onaylattım sonra pinterest 3. gün ban attı bende artık çöp oldu diye adsenseden sildim, bir kaç kişi domain banlar açıldı deyince kontrol ettim baktım benim domainler de açılmış. Şimdi ben bunları tekrar onayamı yollamam gerek?