benimde anlamadığım saatte 10k pin atıp r10da yakında satışa çıkarmayan yok galiba. neden arkadaşlar burada 250 liraya 300 liraya niye satıyorsunuz kodunuzu? zaten günlük o kadar bırakıyor 2 saat çalışsanız.