Merhaba,
Daha önceden bir kaç defa oyun programlamış birisi olarak yazıyorum, Öncelikle c# genel yapısı ve syntax öğrenmenizi öneririm daha sonra ayrıca unity3D inceleyerek detaylarına kadar ilgilenmeniz ve öğrenmeniz gerekmekte. Ayrıca modellemeci arkadaşlar animasyoncular bulmanız gerekmekte. Seslendirme ekibi senaryo sunucu vs gibi bir çok olay ve işleyiş bulunmakta oyun programlama içerisinde. Ayrıca multiplayer için unity3d photon öğrenmen gerekmekte.
Peki c# syntax ve unity 3d öğrenmem ne kadar sürer sizce ? 3 ay mı 6 ay mı 1 yıl mı sadece bunu merak ediyorum. Hiç bilmeyen biriyim ve günde 3-4 saatimi ayıracağım.