malpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peşin aldınız değil mi. bir de iyi telefon değil mi. yani ilk izlenim nasıldı hocam?
Peşin aldım . Telefonu dün sipariş ettim , sanırım yarın kargoya verilecek fakat mediamarkt mağazasında kullanma fırsatım oldu gayet hızlı bir telefon .