O fiyata alma şansı yok yurtdışından getirilip imei attırılmış olabilir . Ben tüm mağazaları gezdim 1800 TL 'den düşük fiyat veren olmadı . Dün gittigidiyor dan 1789 'a aldım Türkiye garantili
peşin aldınız değil mi. bir de iyi telefon değil mi. yani ilk izlenim nasıldı hocam?
Telefon olarak değil de başka bişey olarak çektirirseniz yapabilirsiniz taksit.
sanırım bazı e ticaret siteleri böyle bir yol izliyormuş. bazı forumlarda enpara kk ile 6 taksit ile telefon aldıklarını belirtmiş insanlar.