Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O fiyata alma şansı yok yurtdışından getirilip imei attırılmış olabilir . Ben tüm mağazaları gezdim 1800 TL 'den düşük fiyat veren olmadı . Dün gittigidiyor dan 1789 'a aldım Türkiye garantili
peşin aldınız değil mi. bir de iyi telefon değil mi. yani ilk izlenim nasıldı hocam?



Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon olarak değil de başka bişey olarak çektirirseniz yapabilirsiniz taksit.
sanırım bazı e ticaret siteleri böyle bir yol izliyormuş. bazı forumlarda enpara kk ile 6 taksit ile telefon aldıklarını belirtmiş insanlar.