Söyledikleriniz bilgi niteliğinde teşekkürler ama hiçte etik değil.
Ney hiçte etik değil hocam?
Kimisi 300-400 TL'ye pintereset eğitimi satıyor. Kimisi daha gelişmiş eğitimi bedavaya veriyor.
Bu insanların kendi kararlarına bağlı. Konuyu görünce aklıma geldi. Bilgilerimi paylaştım.
O arkadaşı tanımıyorum. Daha bir yorumumuz veya mesajımız dahi yok. Amacım ticaretini engellemek değil.
Zaten o arkadaşın yöntemi farklı. Aynı şey değil ki.
Bu benim kendi kullandığım teknik. Neden başkaları kullanmasın