R10 ın yeni babası sayılırım, daha 1 ay oldu sanırım kızımızı kucağımıza sağlıklı bir şekilde aldık çok şükür, Allah sana da hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah 🤗 normal doğumsa kapıda bekleme süren biraz uzar, öyle bakar durursun kapıdan birisi çıksa da doğum gerçekleşti bir sorun yok dese diye bakar durursun biz gece 3 de gitmiştik, öğlen 11 de doğum gerçekleşti, 3 e kadar zaten uyumadık, bi de öğlen 11 e kadar bekledik, bende sorun yoktu ama normal doğum gerçekten çok zormuş onu anladık.

Doğumdan sonra bir sıkıntın olursa bana WhatsApp dan yaz, 1 ayda çok şey yaşadık, çok panik olduk bari siz aynı şeyleri yaşamayın