babam erzurumda çiçek rizede kestane balı yapıyor. çok titizdir bu konularda. organik demek şekersiz bal demek değildir yanlış anlaşılmasın. örneğin elma ağaçlarının arasında hiç şerbet verilmeyen bir petek balında %80 oranında şeker çıkar. yani sizin sattığınız balı biri alır tahlil yaptırır vay efendim bu gerçek değil demesin.

Artık kimse organiğe orijinale bakmıyor açıkçası. ucuz nerede varsa oraya gidiyor. adamlar 100 liraya 5 kavanoz bal satıyor boru mu. Onlar da arıcıya diyor ki bana 50 liraya 5 kavanoz bal üret. sonrası malum.