WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisanslama ne şekilde olacak?
hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Panel demosu var mı acaba?
chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bu scripti geliştirecek misiniz acaba?
A1K9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm alabilir miyim?
FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script hangi framework ile yazıldı? Ayrıca tema sistemi var mıdır?
mramra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm alabilir miyim kurulum ve admin paneli hakkında. bu konuda oldukça tecrübesizim çünkü.
TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ana sayfayı sıralı şekilde oluyor mu?
YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alışılmışın dışına çıkmışsınız hocam tebrik ederim, panelden ss ya da demo vs imkanı var mı?
phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umut hocam pm atmıştım ama sanırım görmediniz.
açılan her konu index alıyor mu scriptte ?
bilgilendirirseniz almak istiyorum.

bir de bir den çok sitem de kullanabilirmiyim
ogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 tl ye bende almak istiyorum yer varsa
eakbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 TL'ye ben de almak istiyorum.
cuhadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 TL'den kaldıysa beni de ekleyebilir misiniz?
50 TL den son 1 kişi 100 TL den son 10 kişi kaldı.
Ön satış için 20 kişilik kontenjan dolduktan sonra normal fiyattan satışa devam edilecektir.