Lisanslama ne şekilde olacak?
Panel demosu var mı acaba?
Siz bu scripti geliştirecek misiniz acaba?
Script hangi framework ile yazıldı? Ayrıca tema sistemi var mıdır?
pm alabilir miyim kurulum ve admin paneli hakkında. bu konuda oldukça tecrübesizim çünkü.
ana sayfayı sıralı şekilde oluyor mu?
Alışılmışın dışına çıkmışsınız hocam tebrik ederim, panelden ss ya da demo vs imkanı var mı?
umut hocam pm atmıştım ama sanırım görmediniz.
açılan her konu index alıyor mu scriptte ?
bilgilendirirseniz almak istiyorum.
bir de bir den çok sitem de kullanabilirmiyim
50 tl ye bende almak istiyorum yer varsa
50 TL'ye ben de almak istiyorum.
50 TL'den kaldıysa beni de ekleyebilir misiniz?
50 TL den son 1 kişi 100 TL den son 10 kişi kaldı.
Ön satış için 20 kişilik kontenjan dolduktan sonra normal fiyattan satışa devam edilecektir.