Aimless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam beş para etmez gidin kotondan colinsten kim daha iyi
Bir tanıdığın baskısız düz tişörtlerini almıştım. 1 senedir kullanıyorum bır sıkıntısı olmadı hocam.
Yapışkanlı, baskılı modeller sıkıntılı oluyor genelde.