Merhabalar.. Umarım konuyu doğru yere açmışımdır.
Şimdi sitemde bulunan temada header kısmındaki alt sol kısımda bulunan 3 tane menüye dropdown list eklemek istiyorum. Fakat bu 3 tane menüye zaten linkleri kod olarak href ile değil de temanın panelinden girilebilen bir şekilde yazılmış ve href olarak otomatik bir şekilde yansıyor.
Fakat header kodlarına baktığımda şöyle bir kod düzeni görüyorum bahsettiğim kısım için:
<div class="nav2">
<i class="fa fa-reorder czg"></i>
<a href="<?=SITE_ADRES()?>" class="anasayfa fa fa-home" title="<? _ly('Anasayfa') ?>"></a>
<ul>
<?php
for ($fl=0; $fl<count($ss['yhl_link']); $fl++) {
$fl_title = $ss['yhl_title'][$fl];
$fl_link = $ss['yhl_link'][$fl];
$fl_icon = $ss['yhl_icon'][$fl];
echo '<li><a href="'.$fl_link.'" title="'.$fl_title.'"><i class="fa '.$fl_icon.'"> </i> '.$fl_title.'</a></li>';
}
?>
</ul>
</div>
İlk kısım anasayfa logosu ve tıklayınca anasayfayı açmasını yarayan kısım onu biliyorum fakat diğeri biraz önce dediğim gibi temanın panelinden seçmemi sağlayan bir kod sanırsam.. Ben bu durumda nasıl dropdown list ekleyebilirim ?