Fikrini beyan eden herkese tesekkurler umarim yonetim de bize katilir ve gelisme kat ederiz.
Şikayet konularına çok geç cevap geliyor. Reportlar da aynı şekilde.
Bazı konularda tartışma çıkıyor, kısa sürede müdahale gerekiyor. Raporlansa bile 3-4 saatten önce müdahale edilmiyor. O arada konu 8-9 sayfa oluyor, hakaretler küfürler havada uçuşuyor...
Özetle, kesinlikle takviye yapılması gerekiyor kanaatindeyim.
kesinlikle çok doğru bir tespit.
genç ve dinamik bir moderatör aranıyorsa talibim
@Coskun;
Her kategorinin bilgin ve dürüst bir modu olması daha iyi olacaktır, Kim o kategoride en bilgili ve en dürüst ve forumda en aktifse o seçilmeli, haksız ticaretin ve rekabetin önüne geçilebilmesi adına büyük bir adım olur.