Merhaba.

Forumda soyle bir durum mevcut. Butun modlar basarili ve ahlakli ticaret yapan sektorunde ki buyuklerden seciliyor. Fakat bu ayni zamanda bir sorun doguruyor zira zaten basarili bir satici fazlasi ile yogun bu sebepden foruma ayirabilecegi zaman fazlasi ile kisitli.

Yani kendi projesinden firsat bulacak forumdaki sorunlar ile bogusacak. Bu oldukca zor bir durum. Bunda yapilmasi gerekende nacizane fikrim daha fazla moderator alinmalidir.

10-11 yillik profesyonel r10 uyeleri var bence hem bu hocalarimiz degerlendirilmeli hemde bu sorun sarmalini fixlemiş oluruz.


Suanki forum yonetiminin yetisemedigine kanit olarak sikayet bolumunu goruyorum.


Bir projemizde suan yazilimcisi olacak şahis ile kavga ettik. Millet yazilimcisina bazi ozellikleri yapamadi diye parasini vermezken (bkz;tikla) biz pesin parasini verip yapamadigi sorunlari soyleyince tamam bakarim lafini bile alamiyoruz.

Sikayet konusu acinca da 5 6 gun bekliyoruz. Simdi Gunluk 6 7 kotu yorum aliyorum projemde kullanicilarimla hep kavga halindeyim.

Kim kazanmiş oldu bu durumda artik o sorunlari o adam cozse ney cozmese ney ?


Sizinde fikirlerinizi bekliyorum r10 ahalisi, bu sekilde dusunen tek benmiyim ?