hem günlük 30 tl ye çalışan insan var diyorsun
hemde 10 tl lik vds arıyorsun ip maliyeti çıkınca kalan 3 tl

günlük 30 tl ile çalışanı düşünüyonda aylık ip maliyeti çıktıktan sonra 3 tl ye sana vds verip destek verecek olanı düşünmüyonmu
konudaki son mesajım
sataşma yok algılar açık istediğiniz gibi düşünebilirsiniz ( öncesinde üzerinize alınmayın yazdım alındınız ondan sebeb dilediğiniz gibi düşünebilirsiniz ) umarım aradığınızı bulursunuz
sen müşteriye parasına göre muamele yapacaksın sonra itibar bekleyeceksin he? looool buna kargalar bile güler.
şimdi cebimde yüksek bir mebla olsa senden mi alırım hizmeti yoksa burada teklif verip müşteri kazanmak isteyenlerden mi bir düşün. sizin egodan, para hırsından gözünüz hiçbir şeyi görmez olmuş. sanki o firmalar ip maliyetini bilmiyor. belki adam bir yol bulmuş kar etmenin her türlü ufakta olsa kazanç sağlamak istiyor. senin buna en ufak tek bir laf yapmaya hakkın yok. sabahtan beri utanmaz sıfatından beleşçiliğe, beleşçilikten, acizliğe kadar insanlara alt mesajda demediğinizi bırakmadınız şimdi son mesajım deyip ben size yazmadım ama üstünüze alınmakta serbestsiniz diye sıvışmak ne güzel. :dddddddddddddd
o zaman ben de şöyle diyeyim.. bu konuda hayatsızlığa ve egoya çok güzel bir örnek var. isteyen üzerine alınabilir.
Bu arada teklif yapan herkese çok teşekkürler. Sitelerinizi biraz inceleyip çalışmak istediğim kişiye PM aracılığıyla ulaşacağım.