gf8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uslubun ayarı zaten siz 10 tl ye vds arayarak kaçmış

editlediğim mesajda şunuda ekledim fakat hata senin değil yanlış anlama 5 - 10 tl ye vps satan a.ş şirketlerin

üzerinize alınmayın sözüm gidecek yerlere gitti veya üzerinizede alınabilirsiniz.

yurt içi yurt dışı muhabbetine girerseniz bu işin içinden cıkamayız

üzülmeyin bu forumda 10 tl ye vds satacak kadar düşen satıcılar var
konuyu okuyunca mutlaka size vds vericekler
neden üslubun ayarı kaçıyor anlamadım ben isteklerimi belirtmişim. benimle bu şartlar altında çalışmak isteyen çıkarsa eyvallah başım gözüm üzerine çalışırım. niye yani bi firmalara hakaret etmeler, inceden mesaj vermeler anlamadım. utanılacak bir şey değil. bu ülkede günlük 30 liraya çalışan insanlar da var. herkes sizin gibi yükseklerden uçsaydı gelip sizden 400 liraya reseller alırdım mesela. ben ihtiyaçlarım ve bütçem dahilinde bir konu açtım buraya bir kaç teklif geldi içlerinden biri özel mesajla ulaştı onunla çalışacağım büyük ihtimal. yani dediğim gibi sizin müşteri kazanmak gibi bir derdiniz olmayabilir ama bu sektöre yeni girmiş insanlar müşteri kazanmak adına bana teklif yapabilir ve gayet de normal bir şey bu. gereksiz sataşmanızı başka yerde yapabilirsiniz. bu işin etik olmayan bir kısmı yok. ihtiyacım bu, çalışmak isteyene eyvallah. istemeyene de saygılar. ben gelip burda kardeşim niye10 liraya vds satmıyorsunuz dememişim sonuçta.