Ana domain de cenazeye katılıyor 😁 yani komple gidiyor domain.
Yüzde yüz mü peki ona gore domain alacagim 😊
Subdomain de anadomain de kendine özgü hareket ediyor zaten son zamanlarda hesaplar banlanıyor en azından ben bu şekilde banlanıyorum.
Hesap banlanmasi normal de domain banlaninca tekrar Adsense icin ugrasmak kotu oluyor.