çalıştığın yıl, firma güvenilirliliği ve aldığın maaşı göz önünde bulundur.
Örneğin 3 yıllık tazminatla 4 yıllık tazminat arasında fark var. Sen bugün tazminatını alırsın da yarın işe başladığında yok şu kadar süre biriktir yok şunu yap bunu yap gibi şeyler çıkacak karşına. Bunun işyerindeki kıdemininde hesabı var. Ayrıca işyeri seni çıkartmış gibi gösterse bunun İŞKUR işsizlik maaşı var. gibi gibi.
Hepsini hesaplayarak tazminat talebinde bulun.