UD10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almak istiyorum. Ödeme geçildi, kurulum bekleniyor...

İstek ve önerim olarak; Yapılan yorumlara da beğeni sistemi getirilebilir mi, bununla beraber takipleşme ve favori sistemi de aynı şekilde ve bir önceki mesajlardaki arkadaşında dediği gibi anasayfa 3 kolon halinde EN'ler şeklinde olabilirse harika olacaktır.
Yorum ve yeni konu inputlarına emoji picker eklenirse süper olur. Son olarak bu mesaj sistemi vb. ne zaman tam çalışır vaziyete gelecektir (sistemin eksiksiz hale geleceği tarih) ayrıca mümkünse tüm özelliklerini öğrenmek isterim. Moderatör hesabın yetkileri gibi.
Hayırlı olsun. Taleblerinizi değerlendireceğiz.
A1K9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm alabilir miyim?
özel mesaj gönderildi.

imajcozum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 adet alındı. Teşekkürler
hayırlı olsun

İLK 10 KİŞİYE 50 TL - KALAN STOK 8
SONRAKİ 10 KİŞİYE 100 TL

ÖN SİPARİŞ 20 KİŞİ İLE SINIRLIDIR FIRSATI KAÇIRMAYIN. Sipariş verdikten sonra taleplerinizi konuya yazabilirsiniz.