Şöyle bir yazı var okumanızı tavsiye ederim. Ayrıca daha önceki çıkan bedelli yasalarında işverenler kıdem tazminatını ödedi. Bu sefer durum şu açıdan farklı hükumet bilerek bu işin ucunu açık bıraktı bedelli başvurusu o kadar çok oldu ki işveren ile de papaz olmak istemiyor. Tazminatını alamayıp mahkeme yoluna giden var mı ve ya sonuçlanan var mı araştırmak lazım tabi.