webcadde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ama şunu kaçırıyorsunuz siz zaten öyle ya da böyle ben askerlik hizmetimi yerime getireceğim diye şirkete işten ayrılma talebinde bulunsanız zaten tazminatınızı verip sizi çıkarmak zorundalar yasal hakkınız bu. Düşünün ki 10 yıllık çalışansınız askerlik için çıkıyorsunuz ve bir daha işe dönmeyeceksiniz tazminatınız yanar mı Ya da düşünün 1 sene gideceksiniz askere 1 yıl ücretsiz izin verirler mi size.

Muvazzaf askerlik nedeni ile iş akdini feshedenler tazminat alabilir diye kanun maddesi var.
bu okey ama fark 3 haftalık bedelliye gitmek