Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu fiyatlar ne gerçekten sektör bu kadarmı öldü


Maalesef hocam. şu anda 2.5K'yı 5/10 liralara göndermeniz mümkün değil.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi