webcadde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam siz yanlış biliyorsunuz tazminatını almak isteyen alıp gider.1 yıllık çalışan olsa bile. Tazminatını almak istemeyip yerim garanti olsun döndüğümde işimi kaybetmeyeyim derseniz ücretsiz izine çıkarsınız. Çünkü bir önceki mesajımda dediğim gibi tazminatını alıp gideni işveren çok ihtiyacı olmazsa işe geri almaz kısasa kısas gibi. Yaşadım, çoğu kişiden tecrübe ettim oradan biliyorum. Bu arada bu söylediklerim bedelli askerlik için uzun dönem askerlikte ne olur bilemem.
Bende yaşadım iş yeri İK ücretsiz izin maddesinden dolayı tazminat verilmiyor dedi. Avukatlara sordum onlarda aynı şeyi söyledi. İnternettende araştırdım hep aynı şey çıktı önüme.