Konu
Bedelli askerlik ve tazminat
21-08-2019, 10:25:13
#9
webcadde
alıp çıkabiliyorsunuz ve bu hakkınız ama döndüğünüzde tazminatı aldınız diye sizi işe almayabilirler bu da işverenin insiyatifi. Arkadaşım kendine güveniyordu 8 yıllık çalışan olarak 40k tazminatı aldı döndü tekrar işe aldılar mesela