Hocam tazminat hakkınız %100 bulunmaktadır. Bende bedelli yaptım ve askere giderken tazminatımı aldım.İşten çıkmak istiyorsanız tazminat hakkınız doğuyor, eğer askerlik dönüşü işe devam etmek isterseniz aranızda anlaşarak ücretsiz izin alıyorsunuz. Eğer çalıştığınız yer tazminat konusunda sorun çıkaracak olursa iş kur ile iletişime geçerek tazminatınızı alabilirsiniz.