Hangisini istiyorsan onu talep et şirketten. Sigortalı çalışıyorsan istersen berber çırağı ol askerlik nedeniyle çıkarsan tazminat hakkındır. Bizim şirkette bedellilere ücretsiz izin verdiler, yapıp geldiler devam ediyorlar.