Ziraat bankasından biraz önce 283 tl ye 1 gram altın aldım ve her ay bu şekilde 1 gram almayı düşünüyorum - mesai saatleri içinde alsam daha ucuza alırmışım ama iş işten geçti bundan sonrakilere artık
Her ay 1 gram almaya devam edeceğim 283 tl ye aldığım altını 270 tl geri paraya çevire biliyorum
kaç ay sonra aldığım fiyata satabilirim tahmini bir şey diyebilir misiniz?
ve bu şekilde yapmam mantıklı mı ?
geleceğimi düşünen ve önem veren biriyim, ciddi 3 yıllık bir ilişkim de var 20 yaşındayım bu sene uniye yazılım için hazırlanıyorum az çok kazancım ve uğraşlarım var ama destek olabilecek bana kimse olmadığından çevre ve aileden ilerde zorluk çekmek istemiyorum.