Merhaba iyi günler.Sakal serumu kullanan var mı?
Top sakal bölgesinde çıkıyor fakat yüzün geri kalanında daha çıkmıyor seyrek ve sert tûy gibi.

Faullerin altında biraz sakal var başka yok

Yakışacağını düşünüyorum.Fakat çıkmıyor sizce kullansam mı?