technoturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracı aldığınızdaki km bilgileri alırken yaptırdığınız eksper raporunda yazıyor mu hocam? Eğer orada yazmıyorsa başka bir yerde yazmıyordur muhtemelen hocam. Dolayısıyla adam örneğin ben 300x km'de vermiştim o fenni muayeneden önce kendisi 100x km'e çekmiş derse ispat etmeniz çok zor. Allah belasını versin böyle tiplerin.
Avukatın yapacaklarını bekliyorum şu an. Aracı satın aldığım kişi emekli astsubay, bu tip bir insandan beklenmeyecek bir hareketti, umarım mantıklı bir sonuca ulaşabiliriz.

Aslında davanın açılmasını istememin temel sebebi kilometre düşürme işleminin bana kalmasını istemiyorum. Yani ileride satacak olursam hedef ben olmayayım.