HKEY_CURRENT_USER-Software-MicrosoftWindows-Curre ntVersion-Policies-System
Dump dosyası oluşmuş ise onları atın buraya.
Lisans sorunu olabilir, lisans süresi bitmiş yada geçersiz olduğunda bunu yapar.
Şimdi biraz araştırdımda, sunucuyu elle restart dedim sunucu kapandı açılmadı panelden sunucu açmak zorunda kaldım yani sunucuda atıyorum güncelleme geldi güncelleme resrart etse dahi restart edemiyor kapanıp kalıyor. Bununla ilgili bir fikriniz varmı