Aslında arkadaşlar olayı resmi kurumlara iletmeden çözebilmeyi umuyorlar. Kişinin yasal olarak zarar görmesini öncelikli olarak istemiyorlar. Mümkünse bu şekilde kendi imkanlarıyla çözme taraftarılar.