Kurumsal kimliğine zarar vermemek adına ismini vermeyeceğim bir ilçe devlet hastanesi adına bir facebook sayfası açılmış. Tüm çalışanlara hakaret ve iftiralar atılıyor. Mağdur olmamasına rağmen mağdur rolleriyle insanları, çalışanları ve hastaneyi zan altında bırakıyor. İl sağlık müdürlüğü çalışanları Facebook'a gereken şikayeti yazmışlar fakat dönüş alamamışlar. İl Sağlık Müdürlüğünde çalışan bir arkadaşımız bunu nasıl kapatabileceğimiz konusunda bizden destek istedi. Bu konuda neler yapılabilir?