Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dogru haklisin kavruluyor ben yine de cikan olursa diye yazdim. 😂
Alamadıysanız yarın oradayım (gerçekten sıcakta çıkılmıyor). Sinemaya gideceğim sizin işinizi de hallede bilirim.